Luahan Hatiku!

Aku rasa classmate aku dah macam berpecah je.jgn lah gaduh-gaduh tak baik.kepada semua orang dalam DK A1 n A2 marilah kita kawan balik mcm biasa hari pertama kita jumpa.

Aku betul-betul nak kelas kita bersatu.  Aku nak minta maaf kepada semua orang di dalam kelas kita.Jgn biarkan perjalanan mencari ilmu kita dipenuhi dengan kebencian dan perasaan hasrat dengki.

Last but not least,

SELAMAT HARI RAYA n MAAF ZAHIR BATIN!

Comments