Final Week before hari raya.

Aku rasa teramat sayu pabila melihat anak-anak yatim di sana,kehausan kasih sayang ibu bapa mereka.munkin kita tak sedar yang kita telah banayk bawa masalah kat parents kita so marilah kita bertaubat. Org ckp hati kita sangat ringan pabila buat kerja amal.

Ada tiada rasa dlam jiwa,

rindu akan memanggillmu,

kerana jiwa tlh bersumpah

setia hanyalah kepada Mu....

Aku betul-betul terasa hati ku sayu sangat tatkala mendengar azan subuh berkumandang,berdesing di hawa telinga.

Ya Allah,aku banyak buat dosa pada mu ,

Aku memohon keampunan kepada mu ,

Kau ampunilah dosa-dosa ku,ampunilah dosa-dosa kedua ibu-bapa ku,

Kasihihani lah mereka selama mana mengasihani aku sejak kecil,

Ya Allah,

Hati aku akan hanya memanggilMu,

Memanggil-manggil nama Mu.

Seperti terbang di langit.

I really regret how I treat my parents selama nie. Ya Allah ampunkan lah aku.Aku banyak buat dosa kepada Mu Ya Allah.

Comments

Popular Posts