Apa dah jadi ngan dunia nie!


Aku tersentap ngan dunia sekarang.Pasangan Kaum Nabi Luth yg semakin berani mengamalkan perbuatan sonsang itu di khalayak ramai.

I'm here not to judge but just feel that as a Khalifah kat muka bumi ini mesti do something about this thing.

Ada satu pasangan kekasih kaum sejenis kat friendster selalu hantar post kat blog dia tentang perlakuan asmaradana dia ngan pasangan dia tuh.Aku selalu jugak baca blog dia tuh tapi rasa sedih sangat kerana seolah-olah ajaran Islam telah dilupakan oleh setiap hamba Allah di muka bumi ini.

Habis tuh yg buat aku terperanjat lagi,hubungan mereka ini seo;ah-olah diapprove oleh mak bapa diorang.Diorg duduk sebumbung lepas tuh mak bapa diarong tinggal sama.

Aku berharap pasangan tuh kembail lah ke jln yg benar.Aku tahu nafsu dan perasaan cinta antara korang memang susah utk dilupakan tapi korang kena lawan nafsu tuh.Itu namanya jihad.

Aku cuma boleh berdoa agar korang diberikan hidayah dan kembali ke jalan yg benar.

Amin.

Comments

Popular Posts